JADŁOSPIS #2

I posiłek

Chia pudding bananowo – nektarynkowy
2015-07-03 08.39.39 1

II posiłek

50 g chipsów bananowych

III posiłek

Czerwona soczewica w pomidorach z ryżem basmati

2015-07-03 02.51.41 1
IV posiłek

2 x nektarynka

V posiłek

Kilka krakersów (ok. 25 g), 2 x banan
2015-07-03 10.25.04 1
+ podjadałam trochę z posiłku przygotowywanego na jutro ;) (banan, chia, otręby, daktyle, olej kokosowy)

3 komentarze do “JADŁOSPIS #2

  1. Bardzo mi się podoba Twoje śniadanie i zrobię chyba podobny pudding na 2 śniadanie ;)
    A co do całego jadłospisu, to brakuje mi w nim świeżych owoców – jest ich teraz tyle pysznych i trzeba korzystać :p

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>